logo
speelparadijs Coevorden
Naar aanleiding van de verstrengde maatregelen ter bestrijding van het coronavirus, blijft Cowboy & Indianen Speelreservaat tot nader order gesloten. Heb je al een reservatie, vrijkaartje of abonnement? Ontdek dan hieronder de antwoorden op jouw vragen.

Veel gestelde vragen

Ik heb nog een vrijkaartje met een vervaldatum die binnen de sluitingsperiode valt. Kan ik deze nog gebruiken?
Je kunt het vrijkaartje nog gebruiken tot en met 30 juni 2021.

Wat gebeurt er met mijn jaarabonnement en/of peuterpas?
Je jaarabonnement en/of peuterpas zal automatisch verlengd worden met het aantal dagen waarop het speelparadijs gesloten was en je het speelparadijs niet kon bezoeken, dit binnen de geldigheid van je abonnement.
Vervalt je abonnement bijvoorbeeld op 1 juni 2021? Dan wordt je abonnement verlengd met het aantal dagen tussen de start van de sluiting en de vervaldatum van je abonnement (1 juni 2021).
Ligt de vervaldatum van je abonnement na de heropening van het speelparadijs, dan wordt je abonnement verlengd met het aantal dagen tussen de start van de sluiting en de dag dat het speelparadijs heropent.

Wij hebben een schoolreis/groepsbezoek gepland. Kan ik deze annuleren?
Groepsbezoeken kunnen steeds verplaatst worden van datum. Je kunt hiervoor contact opnemen met T +31(0)524523003 of reserveren@kinderspeelparadijscoevorden.nl.
Schoolreizen die plaatsvinden tijdens dit schooljaar kunnen kosteloos geannuleerd worden.